Klantenservice webshop

Betalingsmogelijkheden webshop Dermacosmetic !QMS Medicosmetics producten

In onze webshop www.dermacosmetic.nl/shop heb je de keuze uit de volgende betalingsmogelijkheden:

IDEAL

Je kunt veilig gratis online betalen met IDEAL (Nederland). Wil je graag meer informatie over IDEAL dan kun je dit terug vinden op www.ideal.nl

VOORUITBETALING 

Wil je liever geen gebruik maken van IDEAL dan kun je ook het bedrag vooraf overmaken. Je krijgt na het doorlopen van het bestelproces, per email het rekeningnummer waarop je het totaalbedrag kunt overmaken. Houdt hierbij wel rekening dat een overschrijving 1-3 werkdagen kan duren (afhankelijk van de bank). Heb je KNAB dan staat dit vaak meteen op de rekening omdat wij zelf ook KNAB hebben.

Retourbeleid

Toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het terugsturen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje. De retour moet wel voldoen aan de onderstaande voorwaarden.
 

  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Dermacosmetic zijn voor uw eigen rekening.

  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en in originele staat en verpakking aan Dermacosmetic geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met ons via info@dermacosmetic.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde is ontvangen.

  • Het product mag niet gebruikt  of geopend zijn en moet mogelijk in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn. U mag de onbeschadigde producten compleet retourneren in een door u gekozen doos/verpakking/pakket.

  • Je mag het product gerust even bekijken maar draai of maak het product niet open. Geopende of beschadigde producten nemen wij niet retour.

  • Een product kun je retour sturen tot binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

  • Neem ook van tevoren altijd even contact met ons op als je het terug wilt sturen zodat wij hiervan op de hoogte zijn. 

  • Stuur je de hele bestelling terug? Stuur dan alles terug wat er in het pakje zit zoals de producten, eventuele proefjes enz.

  • De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren je om het aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt bij jou of PostNL (indien aangetekend).

  • Is een product beschadigd en komt het retour naar ons (na aanmelding retour), zullen wij je de verzendkosten vergoeden en nemen de verzending ook voor onze rekening.

  • Geef ons je IBAN banknummer door zodat wij het geld kunnen terug storten op je bankrekening als je, je geld retour wilt. Je mag ook voor het zelfde bedrag een nieuwe aankoop doen. Laat ons even weten wat je wens hierin is. Het bedrag wat je ons betaald hebt, krijg je terug gestort.

  • Wij betalen na ontvangst van je retouren het bedrag binnen 14 dagen dagen terug.

Ruilen

Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product.

  • De kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor je eigen rekening.

  • De kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product, nemen wij eenmaal voor onze rekening.

  • Controleer ook altijd even je bevestigingsmail op eventuele fouten. Neem dan direct contact met ons op als je een fout constateert, vaak kunnen wij het dan nog aanpassen.


Allergische reactie

Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.

Weet je van jezelf dat je snel een allergische reactie hebt? Maak dan een afspraak in onze praktijk Dermacosmetic te Geleen zodat wij de producten bij je kunnen testen Wij geven je dan een korte proefbehandeling met de producten. Deze behandeling is gratis.

Het product is kapot

Is een product kapot bij levering? Graag willen wij dit samen met je oplossen. Even wat weetjes:

  • Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en laat de postbode het retour afzender sturen. 

  • Geef ons binnen 24 uur na ontvangst een melding hierover zodat wij weten dat het pakket geweigerd is en retour komt naar ons via info@dermacosmetic.nl

  • Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product toch beschadigd als je het uitpakt? Neem contact met ons op en dan stellen wij een onderzoek in met het vervoersbedrijf. Maak eventueel een foto en mail hem ons.

  • Stuur nooit een product retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets heel gemakkelijk op te lossen.

  • Je krijgt van ons instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld.

  • Blijkt uit onderzoek dat het product niet opzettelijk kapot gemaakt is, krijg je een nieuwe toegestuurd. 

  • De verzendkosten zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden. 

  • Wij vergoeden de kosten voor het retour zenden volgens de normale PostNL tarieven en de wijze waarop je het product retour gestuurd hebt (normaal of aangetekend).

  • Is een product opzettelijk beschadigd, dan vergoeden wij de kosten niet. Heb je het product al terug gestuurd naar ons dan vergoeden wij niet de verzendkosten die je gemaakt hebt voor het retour sturen. Wil je het product weer terug gestuurd hebben dan zul je ons vooraf de verzendkosten moeten betalen voor het retour sturen.

Uitzonderingen

Onze producten kunnen wij om hygiënische redenen niet meer verkopen als ze zijn gebruikt of zijn open gemaakt. Heb je een product gebruikt of toch open gemaakt? Neem toch even contact met ons op omdat wij graag willen weten waarom je niet tevreden bent. Vaak kunnen we toch tot een oplossing komen.

Heb je ondanks alles toch een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als niet alles naar wens is verlopen. Wil je hierover een klacht indienen? Neem dan contact met ons op en we zullen proberen om samen met je tot een oplossing te komen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen proberen om binnen 14 dagen je klacht te behandelen en zullen je hiervan op de hoogte stellen.

Onze gegevens

Dermacosmetic

Kimberley Solisa

De QMS salon van Limburg

van Itersonstraat 34

6166XG Geleen

Tel. 06 26536952
info@dermacosmetic.nl

Klantenservice QMS Medicosmetics producten webshop, Klantenservice Marc Inbane producten webshop, collageenproducten, online kopen en bestellen

QMS Medicosmetics huidspecialiste en schoonheidsspecialiste. Dermacosmetic skin beauty huidinstituut en schoonheidssalon voor huidverbetering en huidverjonging voor omgeving Sittard-Geleen, Born, Limbricht, Buchten, Echt, Susteren, Echt, Beek, Stein, Urmond, Elsloo, Maastricht, Parkstad, Heerlen, Schinnen, Kerkrade, Landgraaf, Meerssen, Heuvelland en Zuid Limburg

Contact gegevens


Dermacosmetic

Skin Beauty Instituut

van Itersonstraat 34

6166 XG Geleen

Zuid Limburg

T 06-26536952

contact@dermacosmetic.nl

www.dermacosmetic.nl

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

Openingstijden


Maandag 9.00 - 14.30 

Dinsdag 9.00 - 14.30

Woensdag 9.00 - 12.00

Donderdag op afspraak

Vrijdag gesloten

Zaterdag gesloten

Zondag gesloten

* In de avonduren zijn wij uitsluitend geopend op afspraak.

AFSPRAAK MAKEN

Contact

© 2020 Dermacosmetic. All rights reserved